woensdag 1 februari 2012

2012-01 Natuurpark lelystad , Wisenten

afgelopen zondag 29-01-2012 weer eens het natuurpark Lelystad bezocht om een wandeling te maken, natuurlijk de camera meegenomen en de 100-400mm erop gezet.
bij de vuilstort begonnen en zo kom je bij de wisenten, deze lagen vredig in het bos totdat een licht gekleure koe (waarschijnlijk de leidkoe)  richting de weide vertrok, ze werd gevolgd door de stier, de rest volgde.
ik kon een heel mooie positie aannemen onder een brug waar ze onderdoor moesten.







dit gaf me het gevoel ze in het wild te zien, een wens van me die ik de komende jaren hopelijk ga vervullen en dan moet je naar Polen
op internet vond ik de volgende links:
http://ebac.sggw.pl/ebac.html
http://www.lhnet.org/
informatie over hoe het gaat en waar je een kans maakt ze te zien.

2 opmerkingen:

  1. Lekker die tweede foto; mooi laag standpunt. Geeft een dreigende indruk.

    Groeten,
    Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zat een typefoutje in mijn vorige reactie.
    Vandaar dat ik die verwijderd heb.

    Ik ben het eens met de opmerking van Robert. De drie wisenten op de achtergrond nemen de juiste positie in op de foto en maken het helemaal af!

    groeten

    Jowan

    BeantwoordenVerwijderen