zondag 27 januari 2013

2013-01 La Palma handtamme raven

We zitten op La Palma prachtig weer en overal bloeiende planten, lekker zo in de winter.
Bovenop het eiland is een krater met een moeilijke naam prachtig uitzicht en mooie kleuren.
Op de parkeerplaats komt er van links iets aanvliegen, een raaf, gaaf, maar ik heb geen telelens op de body, s**t.



Komt die raaf vlak boven me vliegen en land op een paar meter voor me, ongelofelijk.
105mm.
Hij komt echt dicht bij, je kunt ze uit de hand voeren.


Het gaat heel "beschaaft" voorzichtig, de hele snavel moet vol.

 En de rest van dat brood ligt in de auto zag ik?
Doei.

Echt geweldig om een normaal zeer schuwe vogel zo dicht bij te hebben en ik wist niet dat ze dat ze daar zo tam waren, een mooie ervaring.

3 opmerkingen:

  1. Wat een ervaring, Cor, en wat een prachtig gezicht. Mooie en bijzondere serie. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel fraai Cor, leuk dat je deze serie deelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterd beest en gaaf dat je heb uit je hand hebt kunnen laten eten
    Hij snapte zeker dat hij dichtbij moest komen,omdat je de telelens niet paraat had ;-)
    Hoe heb je dit kunnen fotograferen?!Je hebt echt geboft. Een mooe ervaring om te delen. Al kostte het je lunch?
    groet,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen