dinsdag 26 november 2013

2013-11-26 Zwolle sperweruil

Vanmiddag toch weer naar Zwolle getogen om de sperweruil te bekijken in de hoop betere foto's te maken dan gisteren. en het is gelukt.
Bij aankomst wist niemand waar de vogel was hij was verdwenen op een industrie terrein achter de hekken, later vonden we hem daar in een boom op een grote afstand maar de vogel was weer lekker actief aan het muizenjagen en aangezien hij totaal niet schuw is kwam hij weer mooi dichtbij zitten.



Door het hek en van grote afstand kon ik de vogel een muis zien vangen.



Daarna ging hij achter mij zitten en liet zich geweldig mooi zien met prooi.








6 opmerkingen:

  1. Je hebt het weer fantastisch voor elkaar! Mooi met die muis!
    Vermoedelijk hoor je je stem op mijn filmpje....ik was er ook vanmiddag
    groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gelijk deleten dat geluid want meestal komt er niet veel bijzonders uit ;))

      Verwijderen
  2. Prachtig Cor die foto's met die gevangen muis!!!

    Gr,

    Remco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Cor, dat was dus een heel goed plan om nog eens te gaan zoeken. Wat een serie topplaten.
    Die eerste foto in de boom, die blik ... FANTASTISCH!
    Hartelijke groet, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cor,

    Ik (uit Stadskanaal) kwam je vanmiddag nog tegen in Zwolle.
    Je hebt weer een hele mooi serie gemaakt. Super!

    Johan van Beilen
    http://www.natuurinbeeld.net

    BeantwoordenVerwijderen