zondag 16 maart 2014

2014-03 Chinese Kust 2,5 nieuwe soorten meeuwen

3-3-2014 voeren we tussen Taiwan en China, heel veel vissersschepen en geen meeuwen rondom de schepen, het laatste stukje veranderde dit en kon ik 2,5 voor mij nieuwe soorten fotgraferen.
Waarom 2,5? de Vega gull is een ondersoort van de Zilvermeeuw dus die reken ik als een halve ;)


Slaty-backed Gull (Larusschissjgus) Kamtsjatkameeuw





Vega Gull (Larus vegae) een soort Oost-Siberische Zilvermeeuw




En voor mij de mooiste van de drie

Black-tailed Gull (Larus crassirostris) Japanse meeuw.



1 opmerking:

  1. Beste Cor,
    best heel knap hoor: halve soorten fotograferen.
    Maar zonder gekheid: je hebt ze weer mooi op de plaat gezet.
    De Japanse meeuw ziet er net zo fijngebouwd uit als Japanse mensen. De witte veren zijn ook echt spierwit;
    lijkt me inderdaad een hele mooie.
    Hartelijke groet, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen