zondag 24 januari 2016

2016-01 Randmeren, IJsvogel en andere mooie dingen vanuit de schuilhut



Een prachtige dag om te gaan fotograferen vanuit mijn kleine opvouwbare hutje 



 Grote zaagbek man, bij deze vogel viel de donkere kop op bijna geen groen, bij andere berichten in mijn bloeg zie je zaagbekken met een veel groener uiterlijk, of ander licht is?
Knobbelzwanen

Een waterral die vlak voor mijn tent een stukje over het ijs liep en verder naar de overkant zwom.








De ijsvogels waren erg actief het leek al lente hier een met een (rode) baars vlak op de stok voor mijn hut.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Cor, prachtige serie. Vooral de Waterral lopend op het ijs is mijn favoriet. Gr. Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaloersmakend mooie foto's, Cor. Allemaal prachtig!!
    Hartelijke groet, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende serie Cor.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cor, weer een schitterende reportage. Voor mij ook weer eens vanuit een heel ander gebied dan waar ik actief ben. Ik heb een deeplink naar de blog opgenomen in mijn weekbericht, zie http://www.visdief.nl/weekbericht-4-een-kort-verslag/. Groeten, Jako

    BeantwoordenVerwijderen